Aula - i stedet for forældreintra

Aula er den nye kommunikationsplatform og app du skal bruge til at kommunikere med skolen. Aula er et nemt redskab, som gør det overskueligt for dig at følge med i dit barns hverdag og udvikling. Aula er også et sikkert it-system, som passer godt på dine oplysninger.

Kom i gang med Aula
Du logger på Aula via www.aula.dk eller på mobil eller tablet via app’en, som kan hentes i App Store eller Google Play (søg på ”Aula”):

• Logger du på www.aula.dk, skal du anvende NemID første gang og herefter dit unilogin, som du kender fra ForældreIntra.
  • Logger du på via Aulas app, skal du logge på med NemID første gang og kan herefter vælge en selvvalgt kode eller ansigtsgenkendelse, hvis din enhed understøtter dette.

Første gang du logger på Aula, vil du blive bedt om at udfylde diverse kontaktinformationer, behov for notifikationer og tage stilling til fuldmagter relateret til jeres barn/børn.

Vejledning til brug af Aula findes på  www.aulainfo.dk